Novosti kod Mahle brenda

05.03.2019.

Od 2019. godine MAHLE proizvodi za tržište auto delova dolaze u novom dizajnu pakovanja. Jarke boje, sažete informacije, a jasniji dizajn će olakšati poslovanje u prodaji, kao i servisima. MAHLE sigurnosne oznake će ostati nepromenjene - kako bi osigurali jednostavnu identifikaciju original MAHLE pakovanja i u budućnosti.

 

 

 

Glavne promene na prvi pogled

       ZAŠTO NOVI DIZAJN PAKOVANJA?

- Jačanje MAHLE brenda uz podršku podbrendova – “Dual Brend Strategija”

- Jačanje vidljivosti na tržištu

- Moderno pakovanje, lako za upotrebu

- Jednostavan, jasan i kompaktan

PREDNOSTI NOVOG PAKOVANJA

* MAHLE Original će postati samo MAHLE— zbog jasnije prepoznatljivosti

* Jarke boje, na većoj površini za jači efekat i sa daljine

* Nova pozicija uputstva za lakše korišćenje

* Dodatne ilustracije proizvoda

* Samo osnovne informacije su prikazane

* Za poređenje: trenutno pakovanje

 

 

   

OD NARANDŽASTE DO PLAVE

BEHR boja pakovanja više neće biti narandžasta već plava. 

BEHR logo ostaje nepromenjen).

U cilju ojačanja korporativne plave boje, sva pakovanja,

od prozvoda za hlađenje do proizvoda klime,

se menjaju.

OD CRVENE DO PLAVE

Svi proizvodi MAHLE brenda će u  budućnosti imati plavo pakovanje,

uključujući i delove za motor. Ovo je jasan znak posvećenosti

glavnom brendu, kao i korporativnoj boji. 

Tekst na deklaraciji će ostati nepromenjen, kako bi se održao

visok nivo sigurnosti.

 

U periodu tranzicije će i dalje biti preklapanja između starih i novih pakovanja.