WINT – profil kompanije

Wagen International d.o.o. je privatna kompanija osnovana 1996 godine pod nazivom Auto Laki , u privatnom vlasništvu gdin Milana Rajića.

Kompanija postoji više od 20 godina, tokom kojih dominira na tržištu auto delova u Srbiji. Naziv Wagen International doo kompanija preuzima 2000 godine.

Kompanija nudi široku paletu proizvoda visokog kvaliteta, kao i usluge maloprodaja, distribucija i uvoz-izvoz. Kompanija nudi proizvode visokog kvaliteta, čime je osvojila veliki udeo na tržištu auto delova, uz neprestano praćenje novih trendova, kretanja tržišta i globalne situacije u autoindustriji.

Počela je kao mala firma sa malim timom od 5 ljudi, da bi danas postala jedna od najbolje snabdevenih prodaja auto opreme u regionu sa timom od preko 250 ljudi. Kako se razvijala Wagen International postala je glavna veleprodaja specijalizovana za prodaju auto delova. Počela je poslovanje sa dva brenda, da bi danas kompanija razvila saradnju sa preko 80 brendova.

WINT – istorija kompanije po godinama

  • 1996 godine – formira se firma Auto Laki
  • 2000 godine – menja naziv u Wagen International doo
  • 2001 godine – otvara prvo centralno skladište u Beogradu
  • 2010 godine – implemenitra se sistem MS Navision ERP
  • 2010 godine – novi korporativni identitet WINT
  • 2010 godine – novi WebShop
  • 2012 godine – centralno skladište se seli na trenutnu adresu Omladinskih brigade 102
  • 2014 godine – kompanija se širi otvarajući tri regionalna distributivna centra : Novi Sad, Niš I Čačak
  • 2015 godine – otvaraju se maloprodjani objekti : Novi Sad – Temerinska, Beograd – Tošin Bunar, Trgovačka, Karpatska, Šabac I Kragujevac
  • 2016 godine – u fazi realizacije je otvaranje četiri objekta: Zrenjaninski put, Pančevo, +2, a do kraja godine u planu je otvaranje još šest objekata.
  • 2016 godine – proširuje se centralno skladište za 4500 m2, kao I kancelarijski prostor.

Misija, Vizija, Ciljevi

Misija

Snabdevanje potrošača proizvodima visokog kvaliteta uz stručne i motivisane radnike pružiti najbolju uslugu i prijatnu kupovinu potrošačima u ugodnom okruženju. Rastom i dobrim poslovanjem osigurati dobit za Kompaniju.

Vizija

Vizija kompanije Wagen International doo je da bude sinonim za kompaniju koja postavlja više standarde kako u oblasti industrije autodelova, tako i u oblasti življenja, ne samo da uvodi nove navike I trendove, već I da ih predviđa I kreira. Da budemo sinonim za kompaniju koja je u dosluhu sa vremenom koje dolazi.

Osnovni cilj kompanije

Korporativni cilj kompanije je pružanje maksimalnog kvaliteta i usluga kupcu. Praćenjem tehnoloških inovacija i isporukom najkvalitetnijih proizvoda na tržište Srbije i regiona. Vrhunski kvalitet i ponuda, , orijentacija ka kupcu, tehničke inovacije, orijentisanost ka budućim tržišnim trendovima, su temelj našeg daljeg razvoja i usavršavanja.

NAŠI BRENDOVI